1403/02/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/30

-

کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان ملکان

کد خبر : 5602
15:06
1402/11/07

سونیوز: فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از کشف ۲۹ کیلو و ۷۱۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش سونیوز، سرهنگ عادل ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر در شهرستان ملکان موضوع در دستورکار مأموران یگان امداد قرار گرفت.
 
او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی تخصصی از این خودرو موفق به کشف ۲۹کیلو ۷۱۰گرم تریاک از داخل خودرو شدند.
 
او با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: پلیس در جهت مقابله با قاچاقچیان موادمخدر که باعث تباهی جوانان و فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند، ضمن این که از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۶فقره انواع سرقت در میانه
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح مقابله با سرقت‌های خرد و ۱۶ فقره سرقت در جریان اجرای طرح مذکور خبر داد.
 
سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اعلام کرد: در راستای افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت طرح سه روزه مقابله و پیشگیری از سرقت‌های خرد در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.
 
او افزود: در اجرای طرح مذکور با همت و تلاش مجموعه پلیس شهرستان مجموعا ۱۶فقره انواع سرقت خرد کشف و سه‌سارق و یک مالخر نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
او در پایان ضمن تاکید بر تداوم طرح‌های مذکور جهت مقابله با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه موارد مشکوک را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار