1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

زوج رویایی اشک اماراتی‌ها را درآوردند

کد خبر : 5569
20:08
1402/11/03

سونیوز: تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی‌اش در جام ملتهای آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف امارات رفت و با دو گل مهدی طارمی، با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

به گزارش سونیوز، هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه از داور ازبکستانی که سه گل ایران را رد کرد، پنالتی می‌خواستند!
 
 تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی‌اش در جام ملتهای آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف امارات رفت و با دو گل مهدی طارمی، با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.
 
در نیمه دوم و در حالی که بازی یک بر صفر به سود ایران در جریان بود امارات صاحب ضربه پنالتی شد ولی بیرانوند به خوبی پنالتی را مهار کرد و بلافاصله در سمت دیگر زمین، ایران توسط طارمی به گل دوم رسید و می‌توان این گل را به نوعی به نام دروازه‌بان تیم ملی نوشت.
 
در لحظاتی که داور برای بررسی صحنه پنالتی به کنار زمین رفته بود، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران با نگرانی به داور و مانیتور VAR نگاه می‌کرد.
 
در ادامه یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ایران رخ داد که داور برای بررسی صحنه به کنار زمین نرفت. در این هنگام هواداران ایرانی یک صدا از داور ازبکستانی درخواست کردند که پنالتی بگیرد.
 
ایران در این بازی علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، سه گل دیگر هم زد که کمک‌داور ویدئویی آنها را رد کرد که هر بار اعتراض هواداران را در پی داشت.
 
در دقیقه ۸۷ بازی یک جیمی جامپ با عبور از موانع خود را به زمین چمن رساند اما در همان ابتدای راه توسط مأموران امنیتی کنار زمین به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار