1403/02/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/29

-

تسلیت شخصیت‌های کشوری در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

کد خبر : 5528
15:18
1402/10/30

سونیوز: وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و سخنگوی دولت در پیام های جداگانه ای، درگذشت « زین العابدین خرم رضوی» استاندار فقید آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

به گزارش سونیوز، در متن پیام « احمد وحیدی» وزیر کشور که شنبه منتشر شد آمده است، خبر درگذشت برادر عزیزم سردار زین العابدین رضوی خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی که عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی صرف کرد، بسیار تاثرانگیز بود.
 
این فرمانده سرافراز و مدیر جهادی، هم در دوران دفاع مقدس که به جانبازی نیز مفتخر شد و هم در ایجاد امنیت مرزها مجاهدت داشت و از زمان پذیرش مسئولیت سنگین استانداری نیز با تمام وجود برای پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در این مدت، دستاوردهای قابل ملاحظه ای را رقم زد.
 
وزیر کشور در پیام خود، این ضایعه را به محضر مردم شریف آذربایجان شرقی و خانواده ایشان تسلیت گفته و از خدای متعال علو درجات، آرامش و رحمت را برای آن مرحوم و تسلی و بردباری برای خانواده و بازماندگان ایشان مسالت کرده است.
 
در پیام تسلیت دکتر « بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در پی درگذشت سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار آذربایجان شرقی هم آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت اندوهبار سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، جناب آقای زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی موجب تألم و تأثر شد.
 
این شخصیت خدوم و مردمی همه عمر پربرکت خود را در مسیر مجاهدت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های آن سپری کرد و پس از سالها تحمل جراحت های ناشی از جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست.
 
وزیر بهداشت این ضایعه دردناک را به رییس جمهور معزز، اعضای دولت مردمی به ویژه وزیر محترم کشور، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مردم شریف این استان ، همرزمان و به خصوص خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد فی سبیل الله، اجر جزیل و علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرده است.
 
به گزارش سونیوز، استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه که روز شنبه منتشر شد از درگذشت استاندار این استان خبرداد.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار