1403/02/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/29

-

آل هاشم: درگذشت خرّم دردی جانکاه در دلهایمان گذاشت

کد خبر : 5525
11:49
1402/10/30

سونیوز: امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش سونیوز، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی را صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
بسمه تعالی 
خبردرگذشت ناباورانه انسان اخلاق مدار و پاک نهاد مرحوم سردار زین‌العابدین رضوی خرّم دردی جانکاه در دلهایمان گذاشت و قلب هایمان را از آکنده از اندوهی فراوان ساخت.
 
مرحوم رضوی خرّم انسانی ولایت مدار و رزمنده ای ایثارگر بود که صحنه های دفاع مقدس گواه رشادت‌ها، ایثارگری ها و دلاورمردی های ایشان است و نقش آفرینی و خدمات اثرگذار و ارزنده آن مرحوم در کسوت فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرماندهی سپاه عاشورا و استانداری آذربایجان شرقی برای همیشه در اذهان عمومی مردم قهرمان خطه آذربایجان ماندگار است.
 
اینجانب این مصیبت و وداع ناباورانه را به آحاد مردم آذربایجان شرقی و تاریخ ساز تبریز، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده برای روح بلند مرحوم رضوی خرّم از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار