1403/02/20

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/20

-

نمونه مشابه مقبره الشعرا در تبریز و ایران وجود ندارد

کد خبر : 5510
13:30
1402/10/28

سونیوز: شهردار تبریز بر استفاده از ایده‌های شهروندان برای جهانی‌سازی مقبره الشعرا تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید از تجربه دیگر شهرها و کشورها بهره گرفت.

به گزارش سونیوز، یعقوب هوشیار صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ دی )در چهل و پنجمین قرار خدمت شهرداری تبریز اظهار کرد: نمونه مشابهی همچون مقبره الشعرا در تبریز و ایران وجود ندارد و به همین جهت باید این ظرفیت بزرگ را درک کرده و درآمد پایدار از این مجموعه را افزایش داد.
 
او با بیان اینکه سال آینده شاهد حضور انبوه گردشگران در مقبره الشعرا خواهیم بود، افزود: باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز و نصب چند دوربین امکانی فراهم کرد تا بازدید از این مجموعه از هر نقطه دنیا برای معرفی به گردشگران فراهم شود.
 
او با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه گردشگری تشریح کرد: مجموعه فرهنگی شهرداری تبریز باید در ایام عید نوروز در مقبره الشعرا مستقر شده و یادمان این مجموعه از طرف شهرداری تبریز به میهمانان خارجی اهدا شود.
 
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افزایش تعداد نگهبانان، بهبود نورپردازی، ایجاد فضای سبز مطلوب و کاشت گل‌های رنگارنگ لاله، تکمیل موزه با هدف افزایش فضای فرهنگی، نصب چند المان نوستالژیک و... می‌تواند در جذب گردشگر برای این مجموعه فرهنگی و تاریخی موثر باشد.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار