1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

پلمب ۳مرکز غیرمجاز مداخله‌گر امور درمان در تبریز

کد خبر : 5500
13:58
1402/10/27

سونیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب دو واحد تزریقات و پانسمان غیرمجاز و یک مطب دندانپزشکی قلابی که در شهر تبریز فعالیت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش سونیوز، دکتر جواد احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته گذشته و در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان، سه مرکز غیرمجاز در سطح شهر تبریز پلمب شد.
 
او با تاکید بر صیانت از حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیرمجاز درمانی، ادامه داد: طی هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت دو واحد تزریقات و پانسمان و یک مطب دندانپزشکی قلابی به دلیل عدم وجود مجوز و دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی و فعالیت افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای پس از طی مراحل قانونی پملب و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
 
او با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
به گزارش سونیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار