1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

کندی اینترنت هدیه نوروزی به ایرانی ها

کد خبر : 533
14:20
1399/12/23

به گزارش سونیوز، در حالی که هفته هاست موضوع گرانی اینترنت به استناد مصوبه مجلس در لایحه بودجه سال آینده مبنی بر افزایش مالیات اپراتورهای تلفن همراه، به یکی از کلمات کلیدی اظهارات مسئولان وزارت ارتباطات در فضای حقیقی و مجازی تبدیل شده، کاربران ایرانی حتی پیش از اجرایی شدن این مصوبه نیز با معضل دیگری در این بخش دست به گریبان شده اند.

موضوع قطعی های مکرر و کندی بیش از حد خطوط اینترنت تقریباً از همان زمان بالا گرفتن مشاجرات دولتی ها و مجلسی ها در خصوص مقصر کردن طرف مقابل برای گرانی سال آینده خدمات اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، به معضلی جدی برای استفاده کنندگان تبدیل شده و انتقادات زیادی را نیز به دنبال داشته است.

حال با بالا گرفتن این اطلاعات امروز  علت کندی اینترنت اعلام شد به گونه ای که بر اساس اعلام مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات، مسیر ارتباطات بین‌الملل زیرساخت از طریق قطر، با قطعی همراه است و تا ۱۵ فروردین سال آینده نیز اصلاح نخواهد ‌شد.

بر این اساس باید گفت که قطعی و کندی اینترنت عیدی امسال ایرانی هاست و باید دید که آینده سالی که نکوست از بهارش پیدا خواهد شد و این قطعی و کندی های کلافه کننده اینترنت با گران شدن تعرفه های بسته اینترنت همراه نیز مضاعف خواهد شد یا نه.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار