1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

چهارشنبه سوری 99 نخستین قربانی خود را در تبریز گرفت

کد خبر : 527
13:45
1399/12/23

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، گفت: یکی از مصدومان حادثه انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در تبریز جان باخت.

به گزارش سونیوز، هاشم شعفی اظهار داشت: فردی که به همراه اعضای خانواده‌اش در یکی از محلات تبریز در حال ساخت مواد محترقه بود، با بی‌احتیاطی موجب وقوع انفجار و مصدومیت سه نفر شد.

وی افزود: متاسفانه یکی از مصدومان این حادثه که دختر بچه ای شش ساله بوده، در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخته است.

شعفی اضافه کرد: خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و از نگهداری مواد محترقه و آتش‌زا در منزل خودداری کنند.

طبق اعلام اورژانس آذربایجان‌شرقی، انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی محدوده میدان پیشقدم دیروز سه نفر را راهی بیمارستان کرد که قطع مچ به پایین دست راست و سوختگی هفتاد درصد جوان ۲۹ ساله را به دنبال داشت و این فرد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت تهویه مکانیکی قرار دارد.

دختر شش ساله ای نیز که در این حادثه دچار سوختگی شدید درجه سه و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، متاسفانه صبح امروز فوت کرده و  دیگر دختر چهار ساله ‌این خانواده هم به‌دلیل سوختگی بستری و تحت درمان قرار دارد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار