1403/02/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/27

-

دمای هوا در آذربایجان‌شرقی کاهش می‌یابد

کد خبر : 5125
09:38
1402/09/25

سونیوز: رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از اواخر روز یکشنبه با عبور سامانه بارشی از جو استان، دما به طور محسوس کاهش یافته و بارش برف در شهرهای شمالی استان آغاز می‌شود.

به گزارش سونیوز، محمد امیدفر، روز شنبه اعلام کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی، تصاویر ماهواره ای و آخرین اطلاعات هواشناختی، عبور این سامانه موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی به نسبت شدید و بارش باران و برف به ویژه در نواحی شمالی استان می شود.
 
او اظهار کرد: از روز دوشنبه دمای استان به صورت محسوس کاهش می یابد و در نواحی سردسیر و کوهستانی استان احتمال بروز یخبندان و لغزندگی معابر دور از انتظار نیست.
 
رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی، از امروز تا روز یکشنبه جوی پایدار در استان حاکم بوده و پدیده خاصی روی نمی دهد.
 
امیدفر، از مردم و مسافران خواست در زمان بارش برف از رفتن به مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند و در صورت ضرورت، خود را به پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
 
او یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته سراب با دمای هفت درجه زیر صفر و کلیبر با دمای ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در سردترین زمان به صفر درجه رسید.
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار