1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

کشف 735 گرم مواد مخدر شیشه در مراغه

کد خبر : 5070
22:13
1402/09/19

سونیوز: فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش سونیوز، سرهنگ «توحید فارسی» یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به دنبال تحقیقات فنی، به فعالیت مغازه‌ای در زمینه خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر پی بردند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
او اضافه کرد: ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی ۲ نفر تهیه و توزیع‌کننده شیشه را در یکی از مغازه‌های شهرک‌های اقماری شهرستان شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی به عمل آمده از محل فعالیت آنان، مقدار ۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه به همراه آلات و ادوات توزین مواد کشف شد.
 
سرهنگ فارسی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.
 
فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌کند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر خانمان‌سوز، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
جرم مواد مخدر شیشه به دلیل آثار مخربی که بر روی مغز دارد، سنگین است و قانونگذار برای جلوگیری استعمال آن مجازات‌های سختی را برای تولید، حمل و نقل و توزیع‌کنندگان خرد و کلان در نظر گرفته است.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار