1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

مزارع استخراج رمز ارز باعث اختلال در برق رسانی می‌شود

کد خبر : 5063
12:26
1402/09/19

سونیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: با تلاش همکاران شرکت ۹ دستگاه استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز در این شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش سونیوز، « عباس حسامی » با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به گزارشی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در یکی از واحدهای صنعتی در خیابان پاشایی محله مارالان تبریز، پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مرکز انجام شد.
 
او اعلام کرد: از این واحد پنج دستگاه ماینر با تلاش همکاران امور برق ائل گلی و واحد برق های غیرمجاز شرکت و کلانتری شماره ۱۱ تبریز کشف شد.
 
حسامی همچنین گفت: چهار دستگاه استخراج رمز ارز هم با تلاش همکاران واحد برق های غیرمجاز شرکت و امور برق اندیشه و کلانتری شماره ۲۹ باغ معروف در یکی از کوی های صنعتی شناسایی و کشف شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه فعالیت مزارع استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود، گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از فعالیت این مراکز مشارکت مردمی است و در این خصوص مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق ۱۲۱ اطلاع دهند.
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار