1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

توقیف پنج خودروی شوتی و کشف قاچاق کالا در تبریز

کد خبر : 5062
11:38
1402/09/19

سونیوز: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی و کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از این خودروها در تبریز خبر داد.

به گزارش سونیوز، سردار" علی محمدی " روز یکشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مراحل تحقیقاتی از تردد خودروهای سواری حامل کالای قاچاق در محورهای فرعی منتهی به تبریز با خبر شدند.
 
او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی مقام قضائی، خودروهای حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی پنج دستگاه از آنها را متوقف و بازرسی کردند.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف کالای قاچاق از این خودروها، اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل غذای حیوانات خانگی، البسه و مواد بهداشتی و آرایشی است که ارزش آنها از سوی کارشناسان ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه پنج نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این اقدام مشارکت داشته باشند.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار