1403/02/13

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/13

-

ماجرای لغو اجرای موسیقی در اختتامیه رینوتکس چه بود؟

کد خبر : 5053
19:01
1402/09/18

سونیوز: روز گذشته در مراسم اختتامیه رینوتکس 2023، ارکستر نوجوانان یاغش به سرپرستی حبیب صیرفی که تصمیم به اجرای موسیقی در این مراسم داشتند به دلیل عدم صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهد لغو این اجرا شدند.

به گزارش سونیوز، لغو اجرای موسیقی گروه دانش آموزی در اختتامیه معرفی برترین های رینوتکس 2023 و رینوفست اتفاق تاسف باری بود که روز گذشته دانش آموزان پرنشاط و هنرمند را از انجام این اجرا مایوس کرد.
 
با وجود اطلاع رسانی و هماهنگی های انجام شده از سوی عوامل اجرایی، اجرای موسیقی تنها به دلیل عدم صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لغو شد.
 
با توجه به اعلام مدیر مجموعه خاوران تبریز«منوچهر جعفری» برای اجرای چنین گروه هایی باید مجوزات لازم ارائه می شد که متاسفانه این مجوزات قبل از اجرا ارائه نشده بود.
 
عوامل اجرایی این مراسم نیز از عدم صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با وجود پیگیری های متعدد خبر دادند.
 
این در حالیست که پس از پیگیری موضوع توسط اصحاب رسانه، محمدحسین بلاغی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پیچ اینستاگرامی خود از عدم مراجعه برای دریافت مجوز جهت اجرای این اجرا خبر داد.
 
براساس این گزارش؛ این دوره از نمایشگاه رینوتکس و رینوفست نسبت به دوره های قبل با شور و هیجان بیشتری برگزار شد، شرکت و حضور خانواده ها در مراسم اختتامیه نشان از استقبال بی نظیر از این نمایشگاه داشت به طوریکه سالن همایش ۱۰۰۰ نفری خاوران پر از مردم مشتاق شده بود.
 
نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس۲۰۲۳) همزمان با اولین نمایشگاه رینوفست و هم‌چنین رویداد جایزه ملی فناوری ایران از ۱۴ تا ۱۷ آذر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
 
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار