1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

قالیباف به تبریز می آید

کد خبر : 497
15:21
1399/12/19

مسئول ستاد برگزاری همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در این همایش خبر داد.

به گزارش سونیوز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در تشریح برنامه‌های ستاد برگزاری همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی گفت: این همایش صبح شنبه 23 اسفند در تالار وحدت دانشگاه تبریز با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین جمعی از شخصیت های کشوری و استانی و همچنین اساتید، دانشجویان و طلاب در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی حضور خواهند یافت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم تصریح کرد: اختتامیه این مراسم نیز در عصر همان روز در موطن ایشان، شبستر و در تالار شیخ محمود شبستری برگزار می شود و در ادامه بازدید از شهر خامنه را خواهیم داشت.

میر تاج الدینی گفت: همایش دیگری نیز به همین مناسبت در عصر روز یکشنبه 24 اسفند ماه در تالار مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و همان شب نیز مراسمی بر سر مزار ایشان در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بزگرار می شود.

البته به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی چنین سفرهایی در آستانه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، بیشتر تحرکات تبلیغاتی برای چهره هایی چون رییس مجلس شورای اسلامی محسوب می شود که به عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه این انتخابات به شمار می رود.

گفتنی است پیش از این نیز تبریز مقصد سفر برخی چهره های سیاسی و نظامی بوده که زمزمه های حضور آنها در انتخابات ریاست جمهوری از مدت ها پیش به گوش می رسد و حتی برخی ها بر این اعتقاد هستند که تکلیف کاندیداهای انتخابات سال آینده در همین شهر مشخص و نهایی خواهد شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار