1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

ضربه تراکتور به فولاد

کد خبر : 4890
17:21
1402/09/04

سونیوز: تراکتور بر فولاد خوزستان فائق آمد.

به گزارش سونیوز، دوتیم تراکتور و فولاد خوزستان در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.
 
تراکتور دو فولاد صفر
 
زمان: شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲
 
مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز
 
داور: اشکان خورشیدی
 
گل‌ها:
 
گل اول تراکتور (سیدمهدی حسینی، دقیقه ۱۹)
 
شرح گل: گوستاوو واگنین در داخل محوطه جریمه فولاد با هوشیاری محیطی خوب توپ را برای مهدی حسینی کاشت تا او با شوتی سرکش دروازه فولاد را باز کند.
 
گل دوم تراکتور (سیدمهدی حسینی، دقیقه ۶۹)
 
گوستاوو واگنین با یک حرکت در عرض توپ را برای مهدی عبدی در داخل محوطه جریمه ارسال کرد و این مهاجم تراکتور با ضربه سر، مهدی حسینی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد تا این بازیکن گل دوم خودش و تراکتور را در این دیدار به ثمر برساند.
 
کارت زرد:
 
تراکتور:
 
سیامک نعمتی (دقیقه ۳۳)
 
عارف آقاسی (دقیقه ۵۰)
 
فولاد:
 
ساسان انصاری (دقیقه ۳۷)
 
ترکیب تراکتور:
 
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده (سیدمحمد حسینی)، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر (مهدی هاشم‌نژاد)، صفا هادی، سید مهدی حسینی (آلوارو خیمنس)، گوستاوو، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده (محمد قنبری) و مهدی عبدی
 
سرمربی: پاکو خمس
 
کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلی (گاودین منشا)، مهرداد خادمی، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، محمدرضا غبیشاوی، سینا مریدی، محمد علی‌نژاد، سعید واسعی (لوکاس کاندیگو)، ساسان انصاری
 
سرمربی: خوان ایگناسیو مارتینس
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار