1403/02/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/27

-

تجهیز مدرسه‌ای در ورزقان به جای برگزاری مراسم سالگرد

کد خبر : 4886
12:57
1402/09/04

سونیوز: شنیده بودیم "صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زدند کز کار خلق، یک گره بسته وا کنند" و حالا خانواده‌ای خیر از شهرستان ورزقان با کمک به تجهیز یک مدرسه، این بیت معروف را به واقعیت بدل کرده و شور و شوق را در دل دانش‌آموزان روستای دیزج ملک جاری ساخته‌اند.

به گزارش سونیوز، از دست دادن همیشه سخت بوده و از دست دادن عزیز سخت‌تر، اما این غم بزرگ مانع اندیشه‌های بزرگ نشده و خانواده مرحوم حاج علی جان‌زاده در اقدامی خداپسندانه تصمیم گرفته‌اند، هزینه مراسم سالگرد آن عزیز سفر کرده را صرف امور خیریه کنند.
 
این خانواده خیر ورزقانی با اهدای هزینه مراسم سالگرد مرحوم حاج علی جان‌زاده جهت کمک به تجهیز مدارس روستای دیزج‌ملک، فعل ایثار را صرف کرده‌اند.
 
آری اینجا ورزقان است؛ دیار سرداران و ستارخان‌ها که بیرق افتخار و غیرت همیشه بر بام خانه‌هایشان افراشته بوده و مردمانش در صحنه‌های حساس از جنگ تحمیلی گرفته تا زمین لرزه دلخراش ۶.۲ ریشتری ورزقان، همواره خوش درخشیده و یاری‌گر هم بوده‌اند.
 
اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند خانواده محترم مرحوم برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی را مسئلت می‌دارد.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار