1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

دمای هوا در آذربایجان شرقی به ۸ درجه زیر صفر رسید

کد خبر : 4859
11:01
1402/09/01

سونیوز: رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهر « تیکمه داش » شهرستان بستان آباد دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر ثبت شد.

به گزارش سونیوز، «محمد امیدفر»، با اشاره به اینکه در مدت یاد شده تیکمه داش جزو پنج شهر سرد کشور بود، افزود: در این بازه زمانی شهرهای «دیزین بالا» در البرز با دمای منفی ۱۲.۵، «فیروزکوه» تهران با دمای منفی ۹.۵ و «هزارکانیان» در شهرستان دیواندره با دمای منفی ۸.۴ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین شهرهای کشور بودند.
 
او اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خداآفرین با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد گرمترین شهر استان آذربایجان شرقی بود و دمای تبریز در گرمترین زمان به هفت درجه بالای صفر و در سردترین زمان به سه درجه زیر صفر رسید.
 
رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش برف در اغلب شهرهای استان طی روز گذشته، گفت: از امروز با عبور سامانه بارشی از جو استان، دمای هوا به صورت نسبی افزایش می‌یابد و تا اواسط هفته آینده جوی پایدار در استان حاکم می شود.
 
امیدفر، ادامه داد: با توجه به سکون و پایداری هوا تا هفته آینده، احتمال انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان به ویژه تبریز وجود دارد.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار