1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

قتل جوان ۳۰ ساله به دست پدرش در اسکو

کد خبر : 4832
23:42
1402/08/28

سونیوز: فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی گفت: با تلاش ماموران کلانتري بخش ايلخچي و آگاهي شهرستان اسکو قاتل در کمتر از يک ساعت دستگير و تحويل مقام قضائي شد.

به گزارش سونیوز، سردار "علي محمدي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره چاقو کشي در بخش ايلخچي شهرستان اسکو، ماموران گشت انتظامي به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که يک جوان حدودا 30 ساله به وسيله ضربات چاقو از پهلو و دور گردن،به علت جراحت زياد به قتل رسيده است،
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي شهرستان اسکو و کلانتري ايلخچي با بررسي دقيق و بازسازي صحنه جرم، قاتل را که پدرش بود شناسايي و از محل متواري شده بود در کمتر از يک ساعت دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي استان بيان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به ارتکاب قتل اعتراف و انگيزه خود را اختلافات خانوادگي با مقتول عنوان کرد.
 
سردار" محمدي" در پايان با تاکيد بر اينکه مردم عزيز همواره بايد آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بيان داشت: پليس به طور مستمر براي برقراري نظم و امنيت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار مي‌رود شهروندان عزيز نيز ضمن همکاري مستمر با پليس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را اطلاع دهند.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار