1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

بی احتیاطی راننده کامیون باعث فوت ۲ نفر در جاده مرند- خوی شد

کد خبر : 4823
13:32
1402/08/28

سونیوز: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با یک دستگاه کامیون در جاده مرند- خوی، ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش سونیوز، سردار «علی محمدی»، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال اعلام خبر وقوع حادثه رانندگی در جاده مرند- خوی حوالی روستای قاپلوق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی پاسگاه قرخلار مرند و ارگان های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 
او اظهار کرد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری پژو و کامیون بنز به علت درآمدن لاستیک خودرو کامیون کمپرسی در مسیر جاده روی داده است.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این حادثه راننده و سرنشین خودرو سواری پژو به علت شدت جراحت وارده در دم فوت کردند، گفت: علت تامه حادثه را کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی از جانب راننده کامیون کمپرسی به علت نقص فنی و درآمدن لاستیک کامیون اعلام کردند.
 
سردار محمدی، از رانندگان خواست با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی، قبل از حضور در جاده ها و خیابان ها نسبت به بازبینی سیستم فنی و ایمنی خودرو خود اقدام کنند تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار در جاده ها پیشگیری شود.
 
محور مرند - خوی به طول ۹۶ کیلومتر به عنوان یکی از محورهای اتصال استان های آذربایجان شرقی و غربی از مسیرهای پرتردد منطقه شمالغرب کشور محسوب می شود.
 
انتهای پیام

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار