1403/02/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/30

-

جیب خالی از امتیاز تیم های تبریزی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

کد خبر : 48
18:13
1399/10/05

پرونده هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی بسته شد که دست تیم های تبریزی از کسب امتیاز کوتاه ماند.

به گزارش سونیوز، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز در حالی بسته شد که تیم های تبریزی تراکتور و ماشین سازی از کسب حداقل امتیاز در برابر حریفان خود بازماندند تا تراکتور فرصت رسیدن به صدر جدول و ماشین سازی نیز بهبود وضعیت خود در قعر جدول رده بندی این رقابت ها را از دست بدهد.
تراکتوری ها که در این هفته مهمان صنعت نفت آبادان بودند، با نتیجه دو بر یک و آن هم با دریافت گل شگست در وقت های اضافی، این بازی را در دیار برزیلی های ایران به میزبان خود واگذار کرده و نه تنها راه را برای صدرنشینی صنعت نفت در کنار گل گهر سیرجان هموار کرد بلکه فرصت صدرنشینی تک و تنهای خود را نیز با توجه به تساوی گل گهر سیرجان از دست داد.
سبزپوشان تبریزی نیز که به نوعی درگیر حاشیه های اخیر بوجود آمده بین تراکتور و منصوریان هستند، بازی خود در هفته هشتم را با یک تک گل به نفت مسجد سلیمان واگذار کردند تا همچنان تنها با دو امتیاز و با پذیربش ششمین شکست به تنهایی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر باقی بمانند.
گفتنی است سرخپوشان تبریزی در هفته نهم این رقابت ها میزبان تیم شهر خودرو هستند و از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف این تیم خواهند رفت و ماشین سازی تبریز مهمان نساجی مازندران خواهد بود که زمان این مسابقه هنوز اعلام نشده است.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار