1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

مامور قلابی در تبریز دستگیر شد

کد خبر : 4769
13:01
1402/08/23

سونیوز: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر که خود را به عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی معرفی و از یک مغازه در تبریز اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سونیوز، سردار"محمدی"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی اقدام به اخاذی از یک مغازه کرده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
او ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و اشراف اطلاعاتی متهم شناسایی و طی یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم که از یک مغازه با رسید ساز جعلی دوربین مدار بسته به ارزش 16 میلیون ریال خرید کرده بود در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد.
 
این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: براي جلوگيري از گرفتار شدن در دام  افراد فرصت طلب و سود جو،در صورت مواجهه با افرادي که خود را پليس، مامور ادارات و يا شرکت هاي حفاظتي و مراقبتي معرفي مي کنند حتما از آنان کارت شناسايي معتبر و در صورت لزوم حکم ماموريت بخواهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 و يا با مراجعه به مقرهاي پليس مستقر موضوع را اعلام کنند.
 
انتهای پیام
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار