1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

قهرمان دوومیدانی بانوان:

هدفم کسب ورودی مسابقات دومیدانی جهانی و المپیک است

کد خبر : 455
13:40
1399/12/17

قهرمان دوومیدانی بانوان گفت: هدف اولیه‌ام شکست رکورد ایران در رده جوانان و بزرگسالان است و پس از آن به کسب ورودی جهانی و المپیک فکر می‌کنم.

به گزارش سونیوز، سارینا ساعدی پرنده ماده سه گام در خصوص چگونگی ورود به دنیای دومیدانی اظهار داشت: کلاس پنجم ابتدایی بودم که استعدادیابی صورت گرفت و من برای دوومیدانی انتخاب شدم و از ان پس در این رشته تمری و مسابقه دادم.

وی با اشاره به رکوردشکنی خود در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور افزود: پس از این هدفم در رده اول شکستن رکورد پرش سه گام ایران در رده جوانان و بزرگسالان ایران است و سهمیه حضور در مسابقات جوانان جهان را هم کسب کنم. بعد از اینها به سهمیه المپیک و مدال بازی‌های آسیایی فکر می‌کنم.

این دختر دومیدانی کار خاطر نشان کرد: هنوز فرصت زیادی دارم که تجربه کسب کنم و باید در مسابقات زیادی شرکت کنم و این مسابقه است که ما را با تجربه‌تر می‌کند، سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنم، اما امسال برایم خوب بود.

ساعدی  در مورد دو بار رکوردشکنی خود در مسابقات دومیدانی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز گفت: امسال با اینکه کرونا بود و خیلی از باشگاه‌ها بسته شده بود، اما فدراسیون کمک کرد و با چند مسابقه ای که برگزار شد توانستم نتایج خوبی را کسب کنم و رکورد بزنم.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار