1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

توقف تراکتور با خطیبی و رحیمی در روز تساوی خانگی ماشین سازی

کد خبر : 423
17:32
1399/12/11

تیم تراکتور تبریز در نخستین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان مساوی کرد تا همانند همشهری خود ماشین سازی تنها یک امتیاز از بازی های هفته شانزدهم کسب کند.

به گزارش سونیوز، تیم فوتبال تبریز که در تعطیلات نیم فصل تغییر و تحولات بسیاری را به خود دیده و علاوه بر تغییرات گسترده در کادر فنی و ترکیب بازیکنان، شاهد تغییر در تیم مدیریتی و حضور حاشیه ساز چهره هایی چون علیرضا رحیمی به عنوان معاون ورزشی بوده، در نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر مقابل حریف مسجد سلیمانی خود متوقف شد.
 
سرخپوشان تبریزی در این دیدار با تساوی دقایق آخری یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان تنها موفق به کسب یک امتیاز شد تا نه حضور رحیمی و نه سرمربیگری خطیبی دردی از عدم نتیجه گیری تراکتور دوا نکند و تیمی که در ابتدای فصل با هیاهوی بسیار و دایعه قهرمانی پا به رقابت های لیگ برتر بیستم گذاشته بود، همچنان نتایجی در حد یک تیم متوسط را کسب کند.
 
ماشین سازی دیگر تیم تبریزی نیز که تا به اینجای رقابت های لیگ، به تنهایی قعر جدول را در اختیار دارد، در نخستین بازی نیم فصل خود در خانه میزبان تیم شهر خودرو بود که شاگردان پاشازاده در پایان با تساوی یک بر یک مقابل تیم مشهدی و شاگردان مهدی رحمتی، یک امتیاز کسب کردند تا برای سامان بخشیدن به وضعیت نابسامان خود چشم امید به بازی های پیش رو داشته باشند.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار