1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

خمس: بازی کردن جلوی استقلال خوزستان سخت است

کد خبر : 4015
21:10
1402/06/10

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: «بازی کردن جلوی استقلال خوزستان سخت است زیرا این تیم خیلی خوب در عقب جمع می‌شود و این که بتوان روزنه‌ای برای رسیدن به دروازه این تیم پیدا کرد سخت است.»

به گزارش سونیوز، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: «فکر می‌کنم نیاز داشتیم ما پیشرفت را در بازی خودمان ببینیم و این اتفاق افتاده است و بازی به بازی بهتر می‌شویم و در شکل بازی ما این مساله رخ داده است.»
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: «بازی به بازی بهتر می‌شویم و در شکل بازی ما این مساله رخ داده است.»
او افزود: «برای بازی با استقلال خوزستان کامل آماده هستیم و امیدواریم این پیشرفتی که در بازی‌های خود داشته‌ایم را در بازی فردا شاهد باشیم و بتوانیم با برد از زمین بازی خارج شویم.»
 
خمس درباره شناخت از استقلال خوزستان و تاثیر گرمای هوا بر بازی تیمش عنوان کرد: «راجع به گرما نمی‌توانم چیزی بگویم چون تا حالا اهواز نبوده‌ام. فکر می‌کنم بازی فردا با استقلال خوزستان بسیار شبیه بازی با مس رفسنجان باشد و شکل بازی دو تیم شبیه به هم هست.»
 
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: «شرایط زمین بازی برای ما مهم است و امیدواریم زمین خوبی باشد تا بتوانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. ما سعی می‌کنیم بازی خود را ارائه دهیم و با حوصله بازی می‌کنیم تا بتوانیم برنده بازی شویم. محمد نادری در بازی فردا مصدوم است اما محروم نداریم. »
 
انتهای پیام 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار