1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

علی اصغر شعر دوست:

برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی یک اقدام خوب در زمان مناسب است

کد خبر : 3924
10:10
1402/04/28

سونیوز: علی اصغر شعر دوست برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را یک اقدام خوب در زمان مناسب خواند و گفت: فصل مشترک همه اقوام ایرانی با همه تنوع و رنگانگی که دارند ایران است.

به گزارش سونیوز،، نشست رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با حضور جمعی از اهالی فیلم و سینما در خانه سینما برگزار شد. نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی از 9 تا 14 آبان در شهر تبریز با شعار  اقوام ریشه ایران زمین برگزار می شود.

در این نشست «علی اصغر شعر دوست»، نماینده سابق تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع اقوام و برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی گفت: همیشه در همه عرصه فعالیت کاری موضوع اقوام یکی از دغدغه های من بوده است. تبریک می گویم که این جشنواره مهم و ظریف را در دست گرفته ام.

وی با اشاره به پیگیری تدوین آیین نامه فرهنگ و هنر اقوام در مجلس اظهار کرد: در آن زمان پیگیری این آیین نامه منجر به تاسیس شبکه های استانی به زبان محلی شد.
 
علی اصغر شعر دوست برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را یک اقدام خوب در زمان مناسب خواند و گفت: امیدوارم این جشنواره ادامه دار باشد.

نماینده سابق تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فصل مشترک همه اقوام ایرانی با همه تنوع و رنگانگی که دارند ایران است. ایران خواهی و تمامیت ارضی ایران برای همه اقوام ایرانی مخصوصا قوم هایی که در مرزهای  زندگی می کنند یک دغدغه است.



در پایان مراسم،  پوستر این جشنواره رونمایی شد.

 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار