1403/02/19

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/19

-

برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی برای ایران یک غنیمت است

کد خبر : 3923
22:30
1402/04/27

سونیوز: این بازیگر سینما و تلویزیون برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را برای ایران یک غنیمت دانست و گفت: برگزاری این جشنواره نشان می دهد همه ما اقوام یک ملت واحد هستیم.

به گزارش سونیوز، آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با حضور جمعی از اهالی فیلم و سینما در خانه سینما برگزار شد. نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی از 9 تا 14 آبان در شهر تبریز با شعار « اقوام ریشه ایران زمین» برگزار می شود.

 در این نشست «فرهاد قائمیان»، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آقای کمال تبریزی مثل همیشه بزرگ منشانه در فرهنگ و هنر این سرزمین فعالیت می کند و برای اعتلای فرهنگ و هنر این کشور پیش قدم است. این هنرمند سریال شهریار را ساخت که ریشه در فرهنگ و ادب ایران دارد. الان شما و دوستان موسسه فصل هنر اقدام  به برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی کردیدکه این برای ایران یک غنیمت است  و نشان می دهد هنوز این تعهد و عرق ملی از بین نرفته است.

 این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دستاوردهای برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اظهار کرد: بزرگترین نتیجه ای که این جشنواره در شرایط فعلی برای ملت ایران دارد این است که می خواهیم بگوییم یک ملت هستیم و همه اقوام در کنار هم هستیم؛ همانطور که می دانید فعالیت هایی برای تجزیه اقوام وجود دارد و می خواهند خاکمان را تجزیه کنند.

وی خطاب به کمال تبریزی گفت: از آقای تبریزی برای برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی ممنونم، شما فرمانده ما هستید و ما سرباز؛ من به عنوان سپر در برابر تجزیه طلبی می ایستم و این ملت آن قدر سرافراز است که در مقابل هیچ باد و طوفانی به لرزه نمی افتند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار