1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی »

۲۵۸۲ پروژه در کشور با بیش از  ۳۶۰ هزار میلیارد تومن در حال اجرا است

کد خبر : 3912
13:48
1402/04/21

سونیوز: مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور بر نیازمندی سرمایه‌گذاری گردشگری به شیوه‌های جدید تامین منابع مالی برای ارتقا وضعیت زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد.

به‌گزارش سونیوز، احمد تجری روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در نخستین دوره آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری کشور که در تبریز در حال برگزاری است، ضمن تقدیر از حضور و حمایت‌های معاون هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، گفت: از میزبانی اداره‌کل استان و هم‌افزایی مجموعه شهرداری تبریز در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری که با پویایی قابل توجهی همراه است، سپاسگزارم.
مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۸۲ پروژه در کشور با بیش از  ۳۶۰ هزار میلیارد تومن در حال اجرا است، طی دوسال اخیر پنج هزار پروژه موفق به اخذ موافقت اصولی و ۹۳۰ مجوز ایجاد نیز صادر شده است. 
او ادامه داد: سیستم های بانکی منابع محدودی دارند و به همین دلیل قطعا نیاز داریم تا شیوه های دیگر مالی را برای ارتقا وضعیت اقتصادی و منابع مالی شناسایی و استفاده کنیم که در این خصوص سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری از مهم‌ترین اقدامات است.
تجری اظهار داشت: دلیل برگزاری این رویداد مهم نیز آموزش و تعامل متخصصان این امر است که کنترل و تامین منابع، مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از انحراف طرح‌ها از مهم‌ترین اهداف این دوره‌های آموزشی است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار