1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

میزبانی ماشین سازی از شهر خودرو در تبریز

کد خبر : 390
15:32
1399/12/11

تیم ماشین سازی در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم شهر خودرو خواهد رفت.

به گزارش سونیوز، تیم های ماشین سازی و شهر خودرو از ساعت 15 امروز در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور به مصاف هم می روند.

ماشین سازی که تنها برد خود در 15 بازی گذشته را در هفته آخر دور رفت و مقابل صنعت نفت آبادان به دست آورد، تنها با همین یک برد، پنج تساوی و 9 شکست قعرنشین بلامنازع لیگ برتر است.

البته این تیم با برد روحیه بخش هفته پایانی نیم فصل اول و تغییرات صورت گرفته در تیم مدیریتی، کار فنی و بازیکنان به دنبال تغییر این شرایط و فرار از قعر جدول است و امیدوار است جرقه این اتفاق نیز در بازی خانگی امروز مقابل شهر خودرو زده شود.

در سوی دیگر میدان نیز تیم شهر خودرو قرار دارد که با فاصله 10 امتیازی از ماشین سازی، در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و این 18 امتیاز از پنج برد، سه تساوی و هفت باخت این تیم مقابل حریفان به دست آمده و با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب بازیکنان خود در تعطیلات نیم فصل، به دنبال بهبود جایگاه فعلی است.

گفتنی است دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و شهر خودرو از ساعت 15 امروز در ورزشگاه اختصاصی شهید سلیمانی در مجموعه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار