1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

سایه حاشیه های تراکتور و منصوریان بر بازی سبزپوشان تبریزی؛

دوربین های تلویزیونی اجازه حضور در ورزشگاه خانگی ماشین سازی را ندارند

کد خبر : 39
14:16
1399/10/04

باشگاه ماشین سازی اعلام کرده در حمایت از تراکتور، اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه خانگی خود را برای پوشش بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان نخواهد داد.

به گزارش سونیوز، گویا ابعاد حاشیه های اخیر تراکتور و منصوریان هر روز در حال بزرگتر شدن است و در تازه ترین مورد، باشگاه ماشین سازی اعلام کرده در حمایت از تراکتور، اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه خانگی خود را برای پوشش بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان نخواهد داد.
بنابر اعلام مدیران باشگاه ماشین سازی تبریز، بازی این تیم مقابل حریف مسجدسلیمانی بدون حضور دوربین های تلویزیونی برگزار می شود و این باشگاه با استناد به ماده 22 آیین نامه درباره وظایف و تعهدات باشگاه ها به صورت جدی قصد دارد از حضور دوربین های تلویزیونی در این بازی ممانعت کند.
بر اساس این ماده باشگاه ها باید توافق نامه های مالی و تجاری و بازرگانی، رادیو تلویزیونی، مخابراتی و دیجیتال که از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ امضا شده را رعایت کنند و بنابر ادعای باشگاه ماشین سازی، فدراسیون بابت حق پخش تلویزیونی هیچ گونه توافق مالی با سازمان صداوسیما ندارد و وقتی حق پخشی به تیم ها داده نمی شود، نمی توان تیم ها را نیز ملزم کرد که حتما دوربین های تلویزیون را به ورزشگاه راه بدهند.
این اقدام باشگاه ماشین سازی واکنشی به حواشی ایجاد شده در یک برنامه تلوزیونی است و به گفته مسوولان این باشگاه در برنامه فوتبال برتر به تراکتور توهین شده و تلویزیون اجازه نداده باشگاه تبریزی در قبال اتهامات علیرضا منصوریان سرمربی عزل شده این تیم از حق خود دفاع کند.
شب گذشته این باشگاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ممنوع است.
گفتنی است ماشین سازی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بیستم، در تبریز و ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار