1403/02/17

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/17

-

شهردار تبریز:

راه اندازی شرکت خودرویی در تبریز با مجوز وزارت صمت

کد خبر : 3858
18:01
1402/03/31

سونیوز: شهردار تبریز گفت: با مجوزی که از وزارت صمت اخذ کرده ایم تلاش داریم یک شرکت خودرویی به تبریز آمده و سالانه ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند.

به گزارش سونیوز، یعقوب هوشیار امروز در جلسه مشترک با شهرداران شهرهای استان گلستان اظهار کرد:  با توجه به تاثیرگذاری شهرداری ها باید در بیشتر موارد نوع نگاه ها تغییر یافته و تسهیل گری صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری به معنی این نیست که صرفا یک زمین خالی به سرمایه‌گذار بدهیم، افزود: تمام زمین‌های خالی شهر تبریز پایش و تفکیک شده است و دارای پرونده ای ویژه است. با مالک آنها گفتگو کرده و ظرفیت سرمایه‌گذاری را تشریح کرده ایم به طوری که تنها در یک مورد ۲۰ هزار میلیارد سرمایه‌ گذاری در یک نقطه انجام می‌گیرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در حوزه شهرسازی دارای رتبه نخست صدور پروانه بافت فرسوده نسبت به جمعیت است.
هوشیار از ارائه امتیازهای ویژه برای انبوه سازان خبر داد و گفت: امتیاز ویژه به انبوه سازان داده ایم به گونه ای که اگر کسی دو هزار مترمربع انبوه‌ سازی کند، ۱۰ درصد آن را در سایر نقاط شهر رایگان می‌دهیم.
وی یادآور شد: سیاست‌های تشویقی را برای سرمایه‌گذاران تدوین می‌کنیم تا در صورت تصویب توسط شورای اسلامی شهر در همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ ارائه شود.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار