1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

تراکتور نیم فصل اول لیگ برتر را با برد به پایان رساند

کد خبر : 383
17:47
1399/11/26

تیم فوتبال تراکتور تبریز آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر را با پیروزی مقابل سایپا به پایان رساند.

به گزارش سونیوز، تیم فوتبال تراکتور تبریز که در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در تهران مهمان تیم سایپا بود، توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و پرونده نیم فصل اول برای این تیم با برد خارج از خانه بسته شد.
 
در این دیدار که از ساعت 15 امروز در تهران برگزار شد، ابتدا تیم سایپا در دقیقه هفت توسط مهرداد حیدری به گل دست یافت و این نتیجه تا دقایق پایانی نیمه اول نیز پابرجا بود اما در وقت های تلف شده که به دلیل مصدومیت اخباری دروازه بازان تراکتور هشت دقیقه در نظر گرفته شده بود، ورق به سود سرخ های تبریزی برگشت.
 
در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه اول بود که ابتدا محمدرضا خانزاده گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند و به فاصله سه دقیقه از گل اول، حمید بوحمدان گل دوم تراکتوری ها را با ضربه ای زیبا و غیرقابل مهاری وارد دروازه سایپا کرد تا تیم تبریزی بازی باخته در دقایق ابتدایی نیمه اول را با برد دقایق آخری به رختکن برود.
 
تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در برنداشت تا این بازی در نهایت به سود تراکتوری به پایان برسد که با این برد خارج از خانه و کسب سه امتیاز آخرین بازی دور رفت، جایگاه خود در رده هشتم جدول را با 22 امتیاز تثبیت کند و سایپا نیز با 17 امتیاز همچنان در جایگاه سیزدهم لیگ باقی ماند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار