1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

تذکر بامیری به وزیر راه

کد خبر : 3823
18:23
1402/03/23

سونیوز: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا اقدامات لازم جهت تخصیص اعتبارات لازم برای اصلاح جاده سه راهی کوشکی به فلارد را سریع تر عملیاتی کند.

به گزارش سونیوز، حسین بامیری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده سه راهی کوشکی به فلارد مرکز ثقل مواصلاتی فلات مرکزی به استان های جنوبی کشور است و عرض کم این محور، آسفالت نامناسب و فرسودگی و قدمت این محور باعث شده که این جاده به جاده مرگ تبدیل شود.

وی ضمن اشاره به اینکه عبور و مرور و جولان دهی خودروهای شوتی و خودروهای ترانزیت سنگین در طول شبانه روز خطر تصادف در این محور را چندین برابر کرده است، بیان کرد: متأسفانه هر روزه شاهد پرپر شدن کودکان، نوجوانان و جوانانی هستیم که از اقصی نقاط کشور و به خصوص از فلات مرکزی و به ویژه استان چهار محال و بختیاری به استان های جنوبی سفر می کنند و خانواده های بسیاری داغدار می شوند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها عنوان کرد: تا کی باید شاهد اغماض و بی تفاوتی بعضی از مسئولین استانی و وزارت راه و شهرسازی باشیم؟

عضو مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: در بودجه سنواتی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ اعتباری برای این پروژه مصوب گردیده، اما متأسفانه بنا به دلایلی تا این تاریخ هیچ اعتباری تخصیص و تزریق نشده است، لذا از وزیر راه و شرکت زیرساخت درخواست دارم دستورات و اقدامات لازم در این رابطه را سریع تر انجام دهند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار