1403/02/05

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/05

-

هوای آذربایجان شرقی گرم‌تر می‌شود

کد خبر : 3775
14:31
1402/03/13

سونیوز رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تدام روند افزایش نسبی دما از امروز تا آخر هفته‌ی جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش سونیوز محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتا ناپایدار برای نیمه‌ی شمالی استان به خصوص منطقه‌ی ارسباران است.

وی ادامه داد: طی این هفته در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر شرایط فصلی، محلی و گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر و رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در نیمه‌ی شمالی به ویژه در منطقه‌ی ارسباران می‌شود.

وی افزود: همچنین به دلیل بارش‌های رگباری احتمال تشدید ناپایداری‌ها، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می‌شود.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۵ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۲۵ درجه بالای صفر است که نسبت روز گذشته دو درجه افزایش یافته است.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان، بیان کرد: سراب با دمای هشت درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار