1403/02/05

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/05

-

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

کد خبر : 3759
21:40
1402/03/09

سونیوز: علاقمندان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دوره دکتری تخصصی(PhD ) تا نهم خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سونیوز، دنشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد؛ این دانشگاه به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های صنعتی کشور، در جهت گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین ایفاء رسالت خود مبنی بر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد از سال ۱۳۶۵ اقدام به جذب دانشجوی دوره دکتری تخصصی(PhD )نموده است.

در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران) ضمن رعایت کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری(PhD ) سازمان سنجش آموزش کشور و مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی(PhD )می پذیرد.

بر این اساس پذیرش دانشجو بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی(آموزشی و پژوهشی) و مصاحبه حضوری در رشته های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۲ این دانشگاه به صورت ورودی از نوع روزانه و نوبت دوم صورت می پذیرد.

داوطلبانی که در انتخاب رشته/محل سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب نموده اند در صورت دارا بودن حدنصاب تعیین شده توسط این دانشگاه (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، ضروری است وارد سامانه پذیرش دکتری نیمه متمرکز دانشگاه صنعتی امیرکبیر (سامانه سامت) شده و اطلاعات خود را وارد نمایند.

این داوطلبان لازم است تا نهم خرداد ماه جاری به آدرس https://pgrad.aut.ac.ir/3/applicant/ مراجعه نموده و کلیه اطلاعات و سوابق شخصی، آموزشی، پژوهشی، تدریس، اشتغال و ... ، همچنین رشته/محل های تحصیلی مورد نظر خود را وارد سامانه کنند.

دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد؛ منحصراً متقاضیانی می توانند در سامانه سامت ثبت نام نموده و برای انجام مصاحبه به این دانشگاه مراجعه نمایند که کد رشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و نمره علمی لازم را مطابق با کارنامه کسب کرده باشند.

با توجه به محدودیت زمانی بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه پذیرش به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و در صورت عدم ورود اطلاعات و ثبت قطعی ثبت نام در سامانه، از داوطلب مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

در صورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص شود که اطلاعات وارد شده در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، پذیرش داوطلب لغو شده و مطابق با قوانین اقدام خواهد شد.

انتخاب هر تعداد رشته/محل مطابق با انتخاب های انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور بلامانع است ولی توصیه می شود که هر داوطلب بیش از دو رشته/محل را انتخاب ننماید.

برای هر رشته/محل انتخاب نوع ورود روزانه و نوبت دوم نیز باید مطابق انتخاب های انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از نوع ورود (روزانه و نوبت دوم) فقط یک هزینه برای ثبت نام پرداخت نمایند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار