1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

بارش برف بهاری مردم اهر و ورزقان را غافلگیر کرد

کد خبر : 3725
09:35
1402/02/25

سونیوز: : فرماندار اهر با بیان اینکه عشایر اهر در ییلاقات به دنبال بارش برف زمین‌گیر شدند، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان به عشایر امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش سونیوز، ابوالفضل غنی‌زاده صبح دوشنبه در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر: گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا در ارتفاعات شهرستان اهر در بامداد دوشنبه، عشایر مستقر در ییلاقات دچار مشکلاتی کرده و در ساعت ۷ صبح طی هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، موضوع مشکلات ایجاد شده برای عشایر بررسی شد.
وی افزود: حدود ۳۰ خانوار از عشایر که در ییلاقات شهرستان اهر استقرار یافته بودند با بارش برف و برودت هوا زمین‌گیر شده‌اند.
غنی زاده ابراز داشت: در این راستا بخشداران مرکزی و فندقلو، جمعیت هلال‌احمر، ادارات امور عشایر، منابع طبیعی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مأمور به بررسی میدانی و تأمین نیازهای عشایر شدند.
وی گفت: گزارشات دریافتی حاکی از حمله گرگ به گله گوسفندان عشایر در دامنه شیور دارد، لذا دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در کمترین زمان ممکن نسبت به امدادرسانی به جامعه عشایری اقدام کنند.
فرماندار اهر ادامه داد: بر اساس اطلاعات رسیده، نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیازهای اولیه از قبیل نان، سوخت، وسایل گرمایشی و چادر به عشایر گرفتار برف و برودت هوا تأمین کرده و در اختیار عشایر قرار دهند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار