1403/01/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/10

-

کشته شدن ۱۱۶ نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر

کد خبر : 3647
11:14
1402/02/03

سونیوز: رئیس پلیس راه کشور از جان‌باختن ۱۱۶ مسافر در تصادفات رخ داده در تعطیلات عید فطر خبر داد. وی‌گفت: یک هزارو 600 نفر از مسافران نیز در این مدت در اثر تصادفات مجروح و مصدوم شدند. سردار مومنی علت عمده تصادفات را عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عنوان کرد .

به گزارش سونیوز، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در خصوص آخرین وضعیت آمار تردد و تصادفات در سفرهای تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: آمار تردد در محورهای شمالی نسبت به مدت مشابه در تعطیلات عید سعید فطر در سال گذشته حاکی از افزایش تردد است.
رئیس پلیس راه تصریح کرد: از چهارشنبه بعد از ظهر تا روز گذشته که در تعطیلات عید سعید فطر بودیم متاسفانه ۱۱۶ نفر از هموطنان در تصادفات جان باختند.
وی‌گفت: یک هزارو 600 نفر از مسافران نیز در این مدت در اثر تصادفات مجروح و مصدوم شدند.
سردار مومنی علت عمده تصادفات را عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عنوان کرد و گفت: در طول سال ساعت بروز تصادفات ۱۲ تا ۲۰ بوده است اما در تعطیلات عید سعید فطر و سفرهای این دوره شاهد بودیم که بیشترین تصادفات در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۴ رخ داده است.
رییس پلیس راه متذکر شد: متاسفانه چهار علت عمده عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی عامل ۸۲ درصد تصادفات رانندگی است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار