1403/01/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/30

-

مدیر عامل پتروشمی تبریز برکنار شد

کد خبر : 3634
08:11
1402/01/30

سونیوز: سیاوش درفشی، مدیرعامل پتروشیمی تبریز بدلیل عملکرد ضعیف با حکم اسماعیل قنبری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان عزل شد و میراشرفی بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش سونیوز،،طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه نفت و گاز پارسیان سید نورالله میراشرفی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز منصوب شد.

گفته می شود حواشی های متعددی طی یکسال گذشته در این شرکت بوجود آمده بود که افت عملکردی پتروشیمی تبریز را بدنبال داشته است و در نهایت منجر به برکناری سیاوش درفشی پس از هفت سال شد.

سید نورالله میراشرفی از مدیران با سابقه نفتی است که پیش از این معاون اجرایی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و سرپرستی پتروشیمی شیراز را بر عهده داشت.

 میر اشرفی همچنین سابقه مدیرعامل و عضو هیات مدیره سیراف،نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی خراسان،عضو هیات مدیره پتروشیمی شیراز و رییس هیات مدیره پتروشیمی تبریز را در کارنامه دارد

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 4 نظر

محمود پاسخ

ظلم ها و تبعیض های ناروای تیمسار درفشی تمام شد و مرد صنعت گرا و پتروشیمی ساز ایران برای همیشه از صحنه مدیریت کنار رفت ، تعدادی از مدیران حیله گر مجموعه تحت امر ایشان نیز یک به یک در اولویت بازخواست و عزل می باشند مدیران عاجز و مدعی که سالیان سال پادشاهی می کردند

منصور پاسخ

درفشی معزول در پیشگاه باری تعالی روسیاه و شرمنده خانواده اش باشد انشاالله
حکومت شاهنشاه سیاوش به پایان رسید...

هدایت پاسخ

سال1402 ، سال مهار درفشی و رشد پرسنل

TPC پاسخ

بهترین خبر در سال 1402 برای کارکنان پتروشیمی تبریز بود

پژوهشیار