1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

وزیر اقتصاد:

نوسانات اخیر بورس ناشی از تحولات بیرونی است

کد خبر : 361
10:40
1399/11/20

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : نوسانات اخیر بورس طبیعی نبود و بیشتر از تحولات بیرونی ناشی شد.

به گزارش سونیوز، فرهاد دژپسند درباره سیاست‌های دولت در بورس اظهار داشت: شاخص‌های مختلفی در بورس داریم که شاید در بعد رسانه‌ای یک شاخص مهم به نظر برسد، اما اینگونه نیست و باید تمام شاخص‌ها مد نظر باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بورس برای اینکه عمق بیشتری پیدا کند باید ورودی‌ها بررسی و رصد شود، پذیرش و عرضه مهم است و اگر مدارک کامل باشد متقاضی ظرف یک ماه در بورس پذیرفته می‌شود.

وی افزود: ما تسهیلاتی مانند افزایش سرمایه، مالیات، نمادها، ابزارهای مالی را در مورد بورس عرضه کردیم و امروزه تمام ابزارهای مالی تعریف شده است و مجمع الکترونیکی را نیز راه اندازی کردیم.

وی گفت: فرهنگ سهام داری در کشور را رو به رشد اعلام کرد و کسی که به بازار سرمایه وارد می‌شود باید کوتاه مدت نگاه نکند چون دوره‌ها در بورس به صورت طبیعی نوسانی است.

وی با بیان اینکه نوسانات اخیر بورس طبیعی نبود و بیشتر از تحولات بیرونی ناشی شد، درباره ضرر برخی افراد در بورس اظهار داشت: سهام داری مثل خرید سکه و طلا نیست؛ در بازار سهام نباید کوتاه مدت فکر کنید البته بازار سهام برای خریدار بهتر از بازار طلاست و سهامداران نباید همه سهام خود را در یک سبد قرار دهند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار