1403/02/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/01

-

درخواست قالیباف برای تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس

کد خبر : 3609
19:55
1402/01/19

سونیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مهلت قانونی برای اداره‌ی وزارتخانه با سرپرست طبق قانون اساسی، سه ماه است ولی رئیس مجلس درخواست کردند گزینه پیشنهادی هرچه زودتر معرفی شود.

به گزارش سونیوز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی، درباره معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مهلت قانونی برای اداره‌ی وزارتخانه با سرپرست طبق قانون اساسی، سه ماه است ولی رئیس مجلس درخواست کردند گزینه پیشنهادی هرچه زودتر معرفی شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وزارتخانه گسترده‌ای است و معلمان، دانش‌آموزان و اغلب خانواده‌ها با آن مرتبط هستند و بخش عظیمی از جامعه را در بر می‌گیرد و بهتر است که زودتر تعیین تکلیف شود. البته این تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است که چه زمانی را برای معرفی گزینه مناسب بدانند.

برنامه هفتم به‌زودی به مجلس می‌رود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هم‌چنین درباره فرآیند تدوین و تصویب لایحه برنامه هفتم در دولت، خاطر نشان کرد: برنامه هم‌اکنون در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و باید به صحن دولت بیاید؛ جلسات متعددی تا پیش از نوروز و حتی در ایام تعطیلات برگزار شد و منتظر هستیم به‌زودی به صحن دولت برسد و نهایی شود.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار