1403/02/15

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/15

-

حسن گلی:

نقد مشفقانه از کارکردهای مهم رسانه ها است

کد خبر : 3461
00:12
1401/11/10

سونیوز: معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه کارشناسان حوزه مربوطه از موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و آژانس خبری سونیوز بازدید کرد.

به گزارش سونیوز، حسین گلی با حضور در موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این موسسه چند منظوره فرهنگی و هنری و آشنایی با فعالیت‌ها و توانمندی‌های آن، موسسات فرهنگی را بازوان قوی و پرتوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام دانست و بر ضرورت تقویت حمایت از موسسات فرهنگی و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت های آنها تاکید نمود. 



گلی با اشاره به نقش اساسی فرهنگ در پیشرفت همه جانبه کشور اظهار داشت : موسسات فرهنگی می توانند بعنوان  یکی از زمینه های اصلی توسعه فرهنگی استان عمل نموده و در ارتقاء فرهنگ عمومی نیز موثر باشند.



معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش موسسات فرهنگی در ایجاد مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فرهنگ پایه، خواستار حمایت سیستم مدیریتی و مخصوصا بانک های استان از آنها  شد و اظهار داشت ارائه تسهیلات ارزان قیمت بانکی به موسسات فرهنگی می تواند به رونق فعالیت این موسسات در تولید محصولات متنوع فرهنگی و ارائه خدمات موثر هنری کمک نماید.



دبیر کمیته فرهنگ، هنر و رسانه شورای فرهنگ عمومی همچنین خواستار هم افزایی بین موسسات فرهنگی جهت انجام کارهای ماندگار و موثر در سطح منطقه ای و ملی شد و آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر حمایت از طرح های فاخر موسسات فرهنگی در زمینه های مختلف از جمله مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی را اعلام نمود.



گلی با اشاره به فعالیت رسانه ای موسسه فصل هنر، خواستار توجه بیشتر رسانه های استان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر گردید و بر لزوم بهره مندی موسسات فرهنگی و رسانه ها  از ایام  دهه فجر و ماه مبارک ماه رجب به منظور تقویت نشاط اجتماعی و تبیین واقعیت‌های های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور به منظور مقابله با هجمه رسانه ای و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید نمود. گلی نقد مشفقانه و ایفا نقش رابط بین نخبگان و اساتید جامعه در بخش‌های مختلف با سیستم حکمرانی کشور را از جمله کارکردهای مهم رسانه ها ارزیابی نمود.

گلی در پایان بازدید خود از موسسه فصل هنر، این موسسه را دارای توان نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و نیروی انسانی توانمند توصیف نمود که در عرصه های  مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای اقدامات قابل توجهی انجام داده و می تواند بیش از این هم منشا اثر در فضای فرهنگی استان و منطقه باشد.


برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار