1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

رستگاری پرسپولیس با برد تراکتور در تبریز

کد خبر : 343
17:06
1399/11/16

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تراکتور در تبریز، نخستین برد خارج از خانه خود در لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش سونیوز، دیدار تیم های تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز آغاز شده، در نهایت با پیروزی تیم تهرانی به پایان رسید تا پرسپولیسی ها نخستین برد خارج از خانه خود در لیگ برتر امسال را ثبت کرد.

تراکتور در حالی این بازی را با گل سید جلال حسینی در ابتدای نیمه دوم به سرخپوشان تهرانی واگذار کرد که پیش از بازی این تیم را پشت سر خود در رده ششم جدول می بیند و با این شکست نه تنها جایگاه فعلی خود را از دست داد بلکه یکی از مهمترین بازی ها برای امیدوار ماندن به نزدیک شدن به صدر جدول را نیز به یکی از رقبای مستقیم در کورس قهرمانی واگذار کرد.

سرخپوشان تبریز که در 13 بازی گذشته توانسته بودند با پیروزی در پنج بازی، تساوی مقابل چهار تیم از حریفان و واگذاری چهار دیدار به رقبای لیگ برتری، رتبه پنجم جدول را با 19 امتیاز در اختیار داشت، با ثبت پنجمین شکست مقابل حریف تهرانی و پیش از اتمام هفته چهاردهم بطور موقت به رده ششم سقوط کرد.

پرسپولیس تهران نیز قبل از جدال امروز در تبریز به عنوان تنها تیم لیگ با دو بازی عقب افتاده، با چهار برد، شش تساوی و تنها یک شکست در 11 بازی گذشته خود، در پله ششم جدول ایستاده بود و با کسب امتیاز کامل این بازی خارج از خانه با 21 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار