1403/02/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/01

-

لیگ برتر هاکی زنان در تبریز آغاز شد

کد خبر : 3369
16:48
1401/10/15

سونیوز:رقابت های لیگ برتر هاکی داخل سالن بانوان کشور روز اول خود را در تبریز پشت سر گذاشت.

به گزارش سونیوز، دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور، در سالن ستارخان تبریز با برگزاری دیدار آبی پوشان همدان و زریبارسپورت مرکزی آغاز شد. در این دیدار آبی پوشان همدان با 7 گل از سد تیم زریبارسپورت مرکزی گذشت.

در این رقابت ها تیم رز فیلم تبریز که به عنوان نماینده آذربایجان شرقی مقابل پیشگامان سولدوز نقده قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست داد.

همچنین در سایر دیدار های هفته اول رقابت ها مارلیک گیلان، تیم هاکی اردبیل را شش بر صفر شکست داد، تیم شهید مهدی زاده گلستان با همین نتیجه شالوده شایان یاسوج را از پیش رو برداشت. در ادامه نیز تیم های باشگاه زریبارسپورت مرکزی، آبی پوشان همدان، پیشگامان سولدوز نقده مقابل تیم های اردبیل، مارلیک گیلان وشالوده شایان یاسوج به برتری رسیدند و رقابت رزفیلم تبریز با شهید مهدیزاده گلستان با تساوی به پایان رسید.

در دیدارهای روز دوم در نوبت صبح آبی پوشان همدان به مصاف اردبیل خواهد رفت، مارلیک گیلان با زریبارسپورت مرکزی دیدار خواهد کرد. شهید مهدیزاده گلستان به دیدار پیشگامان سولدوز نقده خواهد رفت و آخرین دیدار مرحله گروهی این مسابقات بین دوتیم رزفیلم تبریز و شالوده شایان یاسوج برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است  این مسابقات امروز در نوبت بعد از ظهر با برگزاری دیدارهای حذفی ادامه خواهد یافت.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار