1403/01/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/31

-

اشتغال زایی برای دانشجویان توسط یک دانشگاه انگلیسی

کد خبر : 3315
08:52
1401/09/30

سونیوز: یک دانشگاه انگلیسی اعلام کرد که برای رفاه حال دانشجویان خود برای آنها شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش سونیوز، به نقل از بی‌بی‌سی، دانشگاه "اسکس"(Essex) برای دانشجویان خود شغل ایجاد کرده است تا در زمان بحران تامین هزینه‌های زندگی، به آنها کمک شود.

دانشگاه "اسکس" حدود ۱۰۰ هزار پوند سرمایه گذاری کرده است تا حداقل ۷ هزار و ۵۰۰ ساعت کار به صورت پاره وقت در دو پردیس خود برای دانشجویان خود ایجاد کند.

مادلین ایکات، معاون آموزشی این دانشگاه گفت: فرصت‌های شغلی به دانشجویان کمک می کند تا مهارت‌های خود برای ادامه تحصیل را توسعه دهند.

وی ادامه داد: هدف از این کار کمک به دانشجویان در "زمان‌های بسیار دشوار" است.

بر این اساس، دانشجویان در بخش‌های اداری و به صورت خلاقانه در سراسر دانشگاه کار خواهند کرد و تمرکز آنها بهبود تجربه دانشجویی و کمک به دانشگاه برای بهبود شرایط حاصل از تأثیر همه‌گیری کرونا ویروس است.

معاون آموزشی دانشگاه اسکس افزود: توانایی یافتن شغل پاره وقت در پردیس‌های ما به دانشجویان کمک می‌کند تا کارشان را راحت‌تر با تحصیلاتشان هماهنگ کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم «شغل‌های واقعی» را به دانشجویان خود پیشنهاد دهیم تا تجربه دانشجویی آنها افزایش  یابد و پشتیبانی اضافی به آنها ارائه شود.

همچنین اطمینان حاصل کنیم که دانشجویان از زمان خود در اسکس هر آنچه را که می‌خواهند، دریافت کنند و برای آنها تفاوتی در دوران دانشجویی‌شان ایجاد شود.

این دانشگاه پیش‌بینی می‌کند که بیش از ۳ میلیون پوند در سال تحصیلی جاری برای پایین نگه‌داشتن اجاره‌های دانشگاه و حمایت‌های اضافی دانشجویان هزینه کند.

رئیس اتحادیه دانشجویی دانشگاه اسکس گفت: "امیدوارم دانشجویانی که بیشتر به این شغل‌ها نیاز دارند، بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند و از درآمد و تجربه بهتر بهره مند شوند."

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار