1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

کد خبر : 330
13:39
1399/11/15

مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.



در آیینی با حضور حجه‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، علی غیاثی، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از مقام های دولتی و فعالان عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی، آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این آیین که امروز در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره محمد محمدپور، مدیرکل فقید این اداره کل، دکتر "سیدقاسم ناظمی" به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد .

سیدقاسم ناظمی از مدیران باسابقه و خوشنام عرصه فرهنگ و هنر استان است و بیش از سه دهه سابقه فعالیت در مجموعه‌های فرهنگی و هنری استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد .

سیدقاسم ناظمی، شاعر، نویسنده و از چهره‌های شناخته‌ شده فرهنگ، هنر و رسانه است که سال‌هاست در نهادهای فرهنگی تبریز و تهران مشغول خدمت است. وی متولد 1347 در تبریز و فارغ‌التحصیل ارتباطات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دوره دکترای ارتباطات است.

ناظمی، نخستین مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و پایه‌گذار بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل «جشنواره تابستانی»، «جشنواره ملی عکس فیروزه» و «جایزه ادبی خط سوم» در تبریز است.

وی همچنین معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بوده‌است.

علاوه ‌بر این، وی در اتفاقات منطقه‌ای،ملی و بین‌المللی حوزه‌ فرهنگ و هنر هم نقش‌های مهمی را ایفا کرده است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار