1403/02/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/01

-

امام جمعه خاش ربوده شده و با سه گلوله کشته شد

کد خبر : 3262
20:15
1401/09/18

سونیوز: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین شهرستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و با ۳ گلوله ترور شده است.

به گزارش سونیوز،شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بیانیه‌ای صادر کرد که  متن آن به شرح زیر است:

«براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است و  گزارش‌های تکمیلی پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید. »
 

ساعتی بعد،شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با میزان(خبرگزاری قوه قضائیه) در رابطه با جزییات قتل امام جمعه یکی از مساجد شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیرو‌ها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

وی افزود: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار