1403/02/30

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/30

-

ورود به محدوده میانکاله ممنوع شد

کد خبر : 323
10:34
1399/11/15

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با افزایش تلفات پرندگان در تالاب میانکاله و خلیج گرگان، ورود به این مناطق تا اطلاع بعدی برای عموم مردم، گردشگران و حتی خبرنگاران ممنوع است.

به گزارش سونیوز، حسینعلی ابراهیمی با اشاره به جمع آوری لاشه ۸۳۹ قطعه پرنده تلف شده و مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان طی پنج روز گذشته اظهار داشت: چند اکیپ از محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرهای گلوگاه و بهشهر و همچنین نیروهای اداره کل حفاظت محیط زیست این استان برای بررسی شرایط و دلایل این اتفاق به منطقه اعزام شده اند.

وی درباره ممنوعیت ورود به میانکاله و خلیج گرگان نیز تصریح کرد: دلیل این ممنوعیت جلوگیری از انتشار بیماری و در راستای مدیریت و کنترل منطقه است و شامل همه افراد از جمله گردشگران و طبیعت‌گردان می‌شود و ورود خبرنگاران نیز به محدوده تالاب میانکاله و خلیج گرگان ممنوع شده و در صورت ضرورت حضور افرادی مانند اصحاب رسانه، حتما باید هماهنگی‌های لازم با روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران انجام شود..

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با رد اخبار منتشره درباره دلیل مرگ پرندگان در این منطقه گفت: درباره دلیل دقیق تلفات پرندگان مهاجر پس از بررسی و اعلام نظر سازمان دامپزشکی کشور، اطلاع‌رسانی خواهد شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار