1403/01/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/10

-

دو جایزه اصلی لس‌آنجلسی‌ها برای «جنگ جهانی سوم»

کد خبر : 3186
17:45
1401/08/28

سونیوز: فیلم «جنگ جهانی سوم» موفق به کسب دو جایزه اصلی از هشتمین دوره جشنواره فیلم جهان آسیا در لس‌آنجلس شد.

به گزارش سونیوز، هشتمین جشنواره فیلم جهان آسیا در لس آنجلس به واسطه موقعیت زمانی و مکانی خود، رویدادی مناسب برای فیلم های معرفی شده برای اسکار بهترین فیلم بین المللی است و فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۳ است، در راستای استراتژی طراحی شده و ارتقا و معرفی بهتر در کارزار جوایز اسکار و گلدن گلوب، اولین نمایش خود در آمریکا را در این رویداد معتبر تجربه کرد و و دو جایزه ویژه هیات داوران و جایزه بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) را دریافت کرد.

ساخته هومن سیدی پس از حضور موفق در جشنواره ونیز در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو نیز در بخش مسابقه اصلی به نمایش گذاشته شد و در نهایت جایزه ویژه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نشریه هالیوود ریپورتر نیز اخیرا درمطلبی با اشاره به ۵ فیلم از جمله «جنگ جهانی سوم» نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۳، از آنها به عنوان شانس‌های غیرمنتظره شاخه بهترین فیلم بین‌المللی۲۰۲۳ نام برده که با تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان جهانی، حالا باید نظر اعضای آکامی را جلب کنند.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار