1403/01/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/10

-

۳۰ نوع حمایت جدید دولت جهت پشتیبانی از کسب‌وکارهای اینترنتی

کد خبر : 3168
12:45
1401/08/25

سونیوز: وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید در آیین‌نامه حمایتی دولت از کسب‌وکارهای اینترنتی پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در آن، آمده است.

به گزارش سونیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت آیین‌نامه‌ای برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی و پلتفرم‌هایی که میزبان این کسب‌وکارها هستند به تصویب رساندیم.

وی افزود: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید برای این‌ها پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در این آیین‌نامه آمده است.

زارع‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام در پلتفرم‌های داخلی مورد تایید به معنای گرفتن مجوز است، ادامه داد: هم معافیت مالیاتی و هم بسته‌های تبلیغاتی و هم اینکه در آینده خدمات الکترونیکی دولتی از طریق این پلتفرم‌ها به مردم ارائه شود را در نظر داریم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: قدم اول برای اجرای آیین‌نامه این بود که بدانیم کدام‌ پلتفرم‌ها مشمول دریافت این آیین‌نامه است که ضوابط مربوطه در روز یکشنبه اعلام و ابلاغ شد و فراخوانی هم داده‌ایم که ظرف یکی دو هفته آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: پس از آن، هم خود پلتفرم‌ها و هم کسب‌وکارهایی که روی آن فعالیت دارند مشمول حمایت‌هایی می‌شوند. دولت مصمم است کسب‌وکارهای اینترنتی را در داخل کشور رونق ببخشد

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار