1403/02/07

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/07

-

اداره شهر بدون تحقق درآمدها غیرممکن است

کد خبر : 3108
11:34
1401/08/16

سونیوز: شهردار تبریز گفت: اداره شهر و تسریع در روند توسعه بدون تحقق درآمدهای پیش بینی شده در لایحه بودجه غیرممکن است.

به گزارش سونیوز، یعقوب هوشیار روز دوشنبه در گفت و گو با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بودجه سالانه شهرداری از محل درآمدهای پیش‌بینی شده در لایحه بودجه تامین می‌شود، افزود: هیچ قصور و بهانه‌ای برای عدم تحقق بودجه و جذب نشدن درآمدهای پیش‌بینی‌شده شهرداری از سوی شهرداران مناطق و سازمان‌های تابعه پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: مدیران، معاونان و شهرداران مناطق برای تسریع در روند توسعه و نیز رفع مشکلات شهر و شهروندان موظف به تلاش شبانه‌روزی هستند و موفقیت در این وظیفه ارتباط مستقیمی با جذب درآمدهای تعریف‌ شده شهرداری دارد.

شهردار تبریز گفت: مدیران شهرداری باید با تلاش و برنامه‌ریزی‌ هدفمند نسبت به جذب درآمدهای شهرداری اقدام موثر انجام دهند تا بودجه سالانه شهرداری برای ارایه خدمات به شهروندان و اجرای پروژه های عمرانی تحقق یابد.

هوشیار، با اشاره به پروژه احداث فیبر نوری در راستای توسعه شهر هوشمند در تبریز ادامه داد: این پروژه طی مدت یک سال به اتمام می رسد و در این خصوص جلسات متعددی با اپراتورهای تلفن همراه برگزار شده است.

وی یادآوری کرد: در حوزه هوشمندسازی برنامه لازم تدوین و پیشنهادهایی به اپراتورهای تلفن همراه و دیگر شرکت ها ارایه شده و پیشنهاد شده است این پروژه توسط شهرداری اجرا و در صورت تمایل اپراتورها به آنها نیز خدمات ارایه شود.

هوشیار، با تاکید بر لزوم توجه به زمان و جلوگیری از اتلاف وقت در خصوص هوشمندسازی، افزود: یک فوریت لایحه شهرداری تبریز بر احداث فیبر نوری در راستای توسعه شهر هوشمند به شورای اسلامی این شهر ارایه و از سوی این شورا اعلام وصول شده است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار