1403/02/05

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/05

-

«مرتضوی» به‌عنوان وزیر کار به مجلس معرفی شد

کد خبر : 2983
15:02
1401/07/23

سونیوز: معاون امور مجلس ریاست جمهوری از معرفی «سید صولت مرتضوی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سونیوز، «سید محمد حسینی» اعلام کرد: «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، «سید صولت مرتضوی» را به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی کرد.

وی افزود: نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار فردا (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود و بلافاصله مرتضوی با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه، ضمن تشریح برنامه‌های خود، به سوالات نمایندگان ملت پاسخ خواهد داد.
 
مرتضوی ۶۱ ساله پیش از این سمت‌هایی چون بخشداری و معاونت فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را دارا بوده و به گفته حسینی، تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی وی به گونه ای است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید.

شهرداری مشهد مقدس، مدیرعاملی سازمان موقوفات آستان مقدس رضوی و ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، عضویت و ریاست هیأت مدیره بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت‌های مرتضوی است که از آغاز دولت سیزدهم در مقام معاون اجرایی رئیس جمهور، سرپرستی نهاد ریاست جمهوری و مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات این سفرها را عهده دار است.

وی همچنین در حوزه رسانه نیز فعالیت موثری داشته و مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت (ارگان مطبوعاتی قوه قضاییه) و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار